Friday, February 19, 2021

Najihah, Happy Birthday 18/02

ditaip Mommy Pinky pada 2/19/2021 05:07:00 PM

Birthday kawan aku ni semalam, aku tak ramai kawan rapat pun.
Sebab aku pun bukan jenis yang peramah, selalunya orang yang ajak sembang dulu. Nak harap aku mula sembang dulu memang 1% je peluang. Hahha. Sekarang anak-anak pulak mengikut. Risau pulak aku. hehh

Nak bagi hadiah, tak reti nak pilih hadiah.
Maka, kita bagi je lah apa yang kita suka buat

TAHUN 2019

TAHUN 2020


TAHUN 2021



Najihah ni kawan yang duduk sebelah aku sepanjang aku Form 4 sampai la Form 5. Gaduh tu biasa, maklumlah budak otak tak matang. Aku ni lemah sukan, Na ni pulak atlet. Memang berbeza.

Ko bayang dia pernah ajak aku berlari balik rumah dari sekolah sampai rumah, 7km kot. Kematu kaki aku. Selalu aku balik sekolah jalan kaki sorang-sorang kalau takde bas mau ambik masa 1 jam. Balik dengan dia ni, aku rasa macam 30 minit dah sampai.

Aku ingat pernah gaduh dengan dia ni pastu tak bertegurla dalam beberapa hari. Cikgu BM bagi soalan kat depan, suruh aku berdiri jawab soalan. Pergh macam nak pengsan sebab tak tau jawab. Hahah. Alih-alih Na selit jawapan kat meja. Terus berbaik semula. Hmmm senang kan budak-budak nak berbaik. Jangan dah tua-tua ni, umur makin meningkat, ego pulak makin melangit. Tiberr

Semoga persahabatan aku dan Na akan dirahmati Allah






Dah habis baca ke? Jemput tinggalkan komen ◕‿◕



0 komen:

:a :b :c :d :e :f

Post a Comment

 

Sign in
Copyright © 2021. All rights reserved
Hannah Marketing (002548446-P)