Monday, January 18, 2021

Logo #001 An Nur Empire

ditaip Zana Mn pada 1/18/2021 09:52:00 PM

Aku tak pandai buat logo pun, sebab logo ni kan bukan suka-suka je kita buat. Logo ni setiap gambar yang ada tu dia kena ada maksud tersirat gitu. Tapi ada jugak kawan aku ni suruh aku buat jugak. Aku dah explain kot. Tapi dia kata tak kira, tak payah maksud tersirat tu semua. Buat je. Hahah

Kak Ros ni, kawan bisnes yang aku kenal sejak 2017 masa belajar Instagram. Pejam celik kejap je masa berlalu kan. Dah masuk 4 tahun kenal. Aku pun dah tak muda. Tiberr. Kak Ros ni jual produk Shaklee. So dia ada team & nak aku buat logo untuk team tu


Kak Ros whatsapp aku masa aku balik kampung. Biasa aku memang akan minta masa seminggu untuk siapkan. Dulu sebab aku malas nak berebut pc dengan anak-anak aku yang buat kerja sekolah. Ditambah seketul budak Hannah yang sibuk je nak main game la apa lahh. Memang aku kalah weh dengan itu budak. Malas nak rebut. Tapi sekarang, isu nya aku kerja Isnin-Jumaat. So, kerja-kerja sampingan camni aku buat hujung minggu je la. 

Masalah terjadi bila laptop yang aku pakai sekarang ni agak sendu. Biey bagi pinjam laptop dia sebab dia dah dapat pc dari company memandangkan dia dah kerja dari rumah je sekarang sejak covid ni. Slow weyy, nangis bila dia hang. Tapi syukur jugak la sebab tak yah rebut dengan anak-anak dah. Lagi pun best sebab buat kerja atas tilam. Wakaka. Malas aku duduk kat meja pc tu dari pagi sampai malam, rasa macam nak tercabut pinggang. Ye aku sedar aku dah tua oii. Begitulahh

So, kesimpulannya, perenggan atas ni aku karang panjang-panjang sebab nak bagitau seminggu yang aku mintak tu tak cukup oi. Haha. Mula la gelabah. Siap nak return duit sambil berkira-kira nak bagi duit ganti rugi. Woahh. Aku citerla kat kak Ros lappy aku ni asik hang je. Tapi kak Ros kata, ala bukan urgent ponn. Ah, terharu. So aku pun teruskan siapkan logo atas ni, maka itulah hasilnya. Alhamdulillah kak Ros suka, tu yang penting. Apa guna aku suka kalau client tak suka, ye dak?









Dah habis baca ke? Jemput tinggalkan komen ◕‿◕



0 komen:

:a :b :c :d :e :f

Post a Comment

 

Sign in
Copyright © 2021. All rights reserved
Hannah Marketing (002548446-P)